КЕРІВНИК: БАЙРАК АЛЛА АФАНАСІЇВНА
- формування
єдиного шкільного наукового товариства з власними традиціями;
- виявлення та
підтримка обдарованих учнів;
- орієнтація на
професійне самовизначення у галузі науки, мистецтва, техніки, виробництва;
- формування в
учнів наукових поглядів;
- виховання смаку
до пізнання та творчого пошуку, розвиток інтересу в учнів до дослідження
оточуючого середовища, до поглибленого вивчення різних галузей науки і
мистецтва, залучення їх до творчої науково-дослідницької
роботи.
Основними завданнями наукового товариства є:
• пошук, розвиток та підтримка обдарованих та
талановитих учнів;
• створення умов для розвитку здібностей
дітей до самостійної дослідницької діяльності, формування творчої різнобічно
розвиненої особистості;
• поглиблення загальних знань учнів, а також
спеціальних знань про предмет науково-дослідницької діяльності, формування
умінь і навичок наукового дослідження;
• розширення кругозору учнів у галузі
досягнень вітчизняної та зарубіжної науки, а також формування в них наукового
світогляду і гнучкого нестандартного мислення;
• сприяння додатковій освіті учнів шляхом
залучення до систематичної науково-дослідницької, експериментальної,
конструкторської і винахідницької діяльності у різних галузях наук;
• пропаганда наукових досліджень та пошуків
учнів через залучення їх до участі у різноманітних конкурсах та публікаціях
учнівських творчих доробків, пропаганда наукових досліджень та досягнень учнів
шляхом випуску періодичних видань, збірників, радіо, телепередач тощо;
• виховання високоморальних якостей наукового
фахівця, свідомого громадянина, патріота України, особистості високої духовної
культури;
• проведення районних та обласних етапів
Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої
академії наук;
• організація заходів для педагогів з метою
підвищення професійного рівня;
Пріоритетні напрямки діяльності:
- організація
наукових конференцій, семінарів;
- розвиток
науково-дослідницької роботи серед школярів;
- залучення учнів
до участі в конкурсах-захистах наукових та творчих робіт;
- підтримка
зв’язків з науковими та вищими навчальними закладами.
Форми роботи з розвитку творчих здібностей
учнів
Початкова
школа
· Курси за вибором “Кроки до інформатики. Шукачі скарбів” (3 – 4 кл.)
· Участь у Всеукраїнських конкурсах “Соняшник”, "Патріот", "Медвеженок"
(2-4 класи)
(2-4 класи)
· Участь у Міжнародному конкурсі знавців
української мови імені Петра Яцика (2-4 класи)
· Дні науки, дитячої творчості і
винахідництва.
· Інтелектуальна гра «Найрозумніший початківець»
Основна
школа
· Предметні олімпіади
· Інтелектуальні ігри суспільно-філологічного,
краєзнавчого напрямів
· Конкурс проектів і цікавих ідей
· Участь у Міжнародному конкурсі знавців
української мови імені Петра Яцика, Міжнародному конкурсі ім. Т.Шевченка
· Всеукраїнські конкурси «Соняшник», «Патріот»,
«Медвежонок», «Лукоморье»
· Організація персональних виставок робіт
учнів.
Старша
школа
· Предметні олімпіади
· Захист творчих робіт
· Участь у предметних турнірах з
української мови та літератури, історії.
· Участь у Міжнародному конкурсі знавців
української мови імені Петра Яцика, Міжнародному конкурсі ім. Т.Шевченка
· Участь у Міжнародній історичній грі
“Лелека”
· Всеукраїнські конкурси «Соняшник», «Патріот», «Медвежонок», «Лукоморье»
· Участь у Всеукраїнський краєзнавчій конференції «Мій рідний край, моя земля очима сучасників».
· Всеукраїнські конкурси «Соняшник», «Патріот», «Медвежонок», «Лукоморье»
· Участь у Всеукраїнський краєзнавчій конференції «Мій рідний край, моя земля очима сучасників».
· Клуб зустрічей з цікавими людьми
· Участь у конкурсах творчих робіт
шкільного, районного,обласного, Всеукраїнського рівнів
· Інтелектуальна гра «Найрозумніший старшокласник»
Рекомендації вчителям у роботі з обдарованими дітьми
v Не слід приділяти занадто уваги ігровому навчанню з яскраво вираженим елементом змагальності. Обдарована дитина найчастіше буде переможцем, що може викликати ворожість однокласників і не сприятиме створенню атмосфери загальної зацікавленості, до яких прагне вчитель.
v Варто уникати зміцнення перфекціоністських тенденцій. Краще не виділяти обдаровану дитину за індивідуальні досягнення, а заохочувати спільні заняття з іншими.
v Не треба зводити обдаровану дитину на п’єдестал або робити з неї вундеркінда в очах інших учнів. Її здобутки належним чином оцінять, а от недоречне наголошення на винятковості породжує роздратування, ревнощі й відторгнення замість очікуваного схвалення. Інша крайність – навмисне публічне приниження унікальних здібностей і навіть сарказм – звісно, неприпустимо.
Немає коментарів:
Дописати коментар